KALİTE POLİTİKAMIZ
ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi’nin şartlarının gereğini yerine getirirken; Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak amacıyla, insan gücüne yatırım yaparak yetkinliğini arttırmayı, uluslararası standartlar, yasal şartlar, iş hayatının gerekleri, müşteri şartları ve kendi şartları doğrultusunda elektrik pano sektöründe lider ve güvenilir olmayı; Gerekli kaynakları sağlamak için oluşturduğu, kalite hedeflerini gözden geçirmeyi ve Kalite Yönetim Sisteminin etkinliğini sürekli iyileştirmeyi taahhüt eder.
DEĞERLERİMİZ
*Conacx İş ahlâkı-Kurumsal dürüstlüğü daima önde tutmak.
*Hizmetin insana verilen en büyük değer olduğunun bilincinde olmak,
*Tüm çalışanlarımıza ve onların yaratıcılıklarına duyarlı olmak.
*Firmamızın her çalışanını zincirin bir halkası olarak görmek,
*Çalışanlarımız ve ailelerinin çalışma koşulları için uygulanabilir önerilerini uygulamak için imkânlar oluşturmak,
*Çalışanlarımızın iç müşterilerimiz olduğu bilinciyle hareket ederek, onların duygu düşünce ve beklentilerine yönelik değişik etkinlikler düzenlemek,
*Çalışanlarımıza kurumumuzun vizyonu doğrultusunda daima gelişme imkânları sunmak.
*Kanıta dayalı (ölçülebilir) çalışmak.
*Uygun teknoloji/programlar kullanarak kurumumuzda gerçekleştirilen her işlem /uygulamanın kaydını tutmak,
*Gelişimi yakından takip ederek gerekli değişimi yapmak.
*"Değişmeyen tek şeyin değişimin kendisi olduğu" inancıyla daima gelişimin içinde olmak,
*Bilgi ve teknolojinin gelişiminde kurumumuzu ilgilendirenlerin anında faaliyetlerimize aktarılarak müşterilerimiz için kullanmak,
*Hem çalışanlarımızın hem de kullandığımız teknolojinin gerektiği gibi ve etkili/verimli kullanımı için dünyayı izlemek.
*"Mükemmel hizmet sunumu" yoluyla müşteri memnuniyetinin tam olmasını sağlamak.
*Kurumumuza gelen herkesi konuğumuz olarak kabul etmek ve buna göre davranmak,
*Müşterilerimiz ile olan iletişimimizin devamlılığını sağlamak.